6 pozitīvi ieradumi skaistumam un veselībai

15.02.2017

 Pietiks ar dažiem regulāriem ieradumiem, kurus īstenojot uzlabosies gan ārējais izskats, gan pašsajūta.  

Ādas attīrīšana arī no rītiem

Nakts laikā notiek gan ādas šūnu atjaunošanās, gan attīrīšanās, tāpēc no rīta uz sejas ādas atrodas liekās taukvielas un vielmaiņas gala produkti. Noskalošana ar ūdeni neko nedos - āda noteikti ir jāattīra ar specializētu līdzekli. Tas ļaus arī labāk uzsūkties un iedarboties kosmētikai.

Ledus masāža

Nav ātrāka un efektīva līdzekļa par ledu, kas vienā acumirklī aktivizē asinsriti un limfu, palīdzot atbrīvoties gan no tūskas un tumšajiem lokiem zem acīm, gan uzlabo sejas krāsu. Tā ādai ir sava veida rīta rosme, kas palielina ādas elastību un tonusu. Ledus gabaliņus jāslidina pa sejas masāžas līnijām. Ja āda ir sausa vai jūtīga, labāk ledu ietīt marles gabaliņā. Līdzās jau minētajiem ieguvumiem, šī procedūra palīdz organismam no rīta vieglāk pamosties.

Svaigs gaiss

Rīta skrējiens – tas ir lieliski, taču labu efektu var sniegt arī vienkārši elpošanas vingrinājumi pie atvērta loga. Mēs tik daudz laika pavadām telpās, ka neapzināmies, cik patiesībā maz organisms saņem dzīvinošo skābekli. Pietiks ar 10 dziļām ieelpām caur diafragmu, lai organismā uzlabotos vielmaiņa, izvadītos toksīni, vairotos spēks, enerģija un vaigos ielītu veselīgs sārtums.

Eļļas arī iekšķīgi

Rūpējoties par slaidu figūru, mēs mēdzam atteikties no taukvielām, taču nepadomājam par alternatīvām. Rezultātā āda kļūst sausa un pelēcīga, kas ir loģiski, jo organisma normālai funkcionēšanai tauki (it īpaši nepiesātinātie) ir vajadzīgi. Iegūt veselīgu sejas ādu ļaus pavisam vienkāršs ieradums – eļļas dzeršana no rītiem. Pietieks ar vienu karotīti, lai novērtētu rezultātu. Vispirms jau tas ir attīrošais efekts, jo organisms vārda vistiešākajā nozīmē tiek "ieeļļots"  un uzlabojas vielmaiņa. Ar laiku jutīsi, ka mazināsies ādas sausuma sajūta visam ķermenim un manāmi uzlabosies sejas ādas stāvoklis.

Fiziskās aktivitātes

Nav svarīgi kādu fizisko aktivitāti izvēlēties – galvenais ir kustēties. Vai tā būtu vingrošana no rītiem, joga vai trenažieru zāle – tās jādara regulāri. Aptuveni 3 nedēļu laikā iestāsies pozitīva atkarība, jo sportojot smadzenēs izdalās endofrīni, kas rada prieka un laimes sajūtu. Papildus novērojams enerģijas pieplūdums, pašsajūtas uzlabošanās un, protams, liekā svara samazināšanās.

Pietiekošs sārmaina ūdens patēriņš

Ūdens dzeršana uzlabo vielmaiņu un palīdz izvadīt no organisma toksīnus. Ja vēlies justies labi, centies dienā izdzert aptuveni divus litrus ūdens. Noteikti pievērs uzmanību tam, kādu ūdeni dzer. Parasts dzeramais ūdens vienkārši atjaunos tās ūdens rezerves, kuras dienā dabīgi zaudējam. Savukārt ūdens ar pH līmeni virs 7 radīs sārmainu vidi, kas nepieciešams šūnu veselībai. Tikai šāds ūdens uzlabos veselību, vairos enerģiju, uzlabos asinsriti un ādas stāvokli.

Teksts: Ageless.lv

Foto: Shutterstock