Celulīts. Cēloņi un risinājumi.

19.06.2017

Celulīts. Cēloņi un risinājumi. 

Klāt atvaļinājumu laiks un priekšplānā izvirzās ķermeņa formu jautājums. Spices blogs pēta celulīta iemeslus un meklē šīs problēmas efektīvākos risinājumus. 

Celulīts ir nepareizas formas taukaudi, kas veidojušies organismā vielmaiņas darbības traucējumu rezultātā un koncentrējas noteiktos ķermeņa rajonos. Tā rašanos var veicināt hormonālas izmaiņas, nepareizs uzturs, stress, psiholoģiska rakstura problēmas. Nereti sievietes saskaras ar problēmu, ka lietas labā tiek darīts viss iespējamais – fiziski treniņi, pareizs uzturs, pietiekošs šķidruma patēriņš, bet centimetri un celulīts neatkāpjas. Izrādās - jo lielāks stress, jo grūtāk sasniegt rezultātu.Tāpēc fizisko ķermeni sakārtot palīdz tādi faktori kā pozitīva domāšana, harmonisks dzīvesveids un mierīga attieksme pret notiekošo.

Skaistumkopšanas speciālisti uzsver, ka efektīvai cīņai ar celulītu vispirms nepieciešama diagnostika, tikai pēc tam vēlams uzsākt ārstēšanu. Celulītam ir 4 pakāpes un 3 veidi, kas savā starpā atšķiras ar mīksto audu fizioloģiskām izmaiņām. Vadoties pēc tā, kura celulīta stadija ir izveidojusies, jāizvēlas piemērotākās un pareizākās cīņas metodes. Viens pats notievēšanas krēms neko nedos – ir nepieciešama kompleksa terapija. Tas ir process, kas prasa gribasspēku, motivāciju, pacietību un vēlmi sasniegt rezultātus.

  • Uzturs

Sāc ar sava uztura izvērtēšanu. Mūsdienu sievietes organismam trūkst sārmus veidojošie produkti (svaigi augļi,dārzeņi), taču tas pārpārēm tiek pabarots ar skābu vidi veidojošiem produktiem  - gaļu, uzkodām, saldumiem, pusfabrikātiem, u.t.t. Ja vēlies panākt reālu rezultātus, pamēģini vienu nedēļu lietot uzturā tikai svaigus, termiski neapstrādātus augļus, diedzētus graudus, svaigi spiestas sulas, riekstus, žāvētus augļus un ogas. Nākamajā nedēļā vari ēdienkarti nedaudz  papildināt ar  termiski apstrādātiem dārzeņiem, putrām, pākšaugiem, bet saglabājot proporciju vismaz 50:50 termiski apstrādātai un neapstrādātai pārtikai.

  • Dienas režīms

Dienas režīma ievērošana pozitīvi ietekmē vielmaiņas procesus. Tas sevī ietver regulāru celšanos, gulētiešanu, ēdienreizes konkrētos laikos. Ja tev ir problēmas ar vēdera izeju, tad dienas režīma ievērošana noteikti palīdzēs to atrisināt. Noteikti ieplāno arī laiku atpūtai!

  • Fiziskas aktivitātes

Uzliec modinātāju 20 agrāk un piecelies, lai pavingrotu. Jau pēc pirmās vingrošanas jutīsies možāk un dienu pavadīsi labākā garastāvoklī. Vakarā, kad ir brīvāks, ieplāno laiku nelielam krosiņam. Atceries, tu to dari sev!

  •  Procedūras. 

Pirms ārstē celulītu, veic diagnostiku. Pie pirmās pakāpes celulīta (tūskas) jāizvēlas procedūras, kas veicina limfas atteci. Pie otrās un trešās pakāpes ieteicamas procedūras, kas šķeļ tauku šūnas un tās jākombinē ar procedūrām, kas palīdz izvadīt liekos toksīnus. Par efektīvākajām pretcelulīta metodēm tiek uzskatītas dažādas masāžas, īpaši vaakummasāža, ietīšanas un aplikācijas (dūņu, aļģu, mālu), aparātprocedūras ( LPG, Vela Shape).

  1. Kosmētika

Kosmētiskos līdzekļus izvēlies atbilstoši problēmai. Tos iedala taukus šķeļošos, drenējošos un  ādu stiprinošos. 1-2 reizes nedēļā atceries kārtīgi noskrubēt problēmskartās zonas.

Teksts: Ageless.lv

Foto: Shuttertock