T/c Spice atklāts jauna koncepta veikals “HUGO”

03.03.2020

Vadošais Baltijas modes mazumtirgotājs “Apranga Group” ir atvēris pirmo “HUGO” veikalu Baltijas valstīs. Jaunā koncepta veikals 118 kvadrātmetru platībā klientus gaida tirdzniecības centrā “Spice”.

Jaunā “HUGO” veikala koncepcija ir balstīta uz aicinošu atmosfēru un iedvesmojošu klientu pieredzi. Veikala centrā atrodas daudzfunkcionāls servisa punkts, kas apvieno digitālos multivides elementus ar tipiska bāra atmosfēru un piedāvā klientiem unikālu vietu, kur uzkavēties. “HUGO” sarkanās krāsas izmantošana dažādos veikala elementos rada izteiktu zīmola atpazīstamību, bet neparastās mēbeļu formas iemieso “HUGO” garu. Veikala koptēls atspoguļo “HUGO” zīmolu pavisam jaunā veidolā – netradicionālā un ikoniskā.

“Mēs lepojamies ar “Apranga Group” un “Hugo Boss” veiksmīgo sadarbības vēsturi gandrīz divdesmit gadu garumā – 2001.gadā tika atklāts pirmais veikals Viļņā, bet pirmais “Hugo Boss” veikals Latvijā  durvis vēra 2003.gadā Rīgā, Elizabetes ielā. “Hugo Boss” ir viens no veiksmīgākajiem premium klases modes uzņēmumiem, kura zīmoli “BOSS” un “HUGO” ir atzīti visā pasaulē, iegūstot arvien lielāku tirgus daļu un sasniedzot dažādas klientu grupas. Mēs ļoti priecājamies par attīstību, ieviešot jaunu zīmola koncepciju. Veikals “HUGO” ir lieliski piemērots jauniem un moderniem pircējiem, orientētiem uz modi un augstu kvalitāti, kādi arī ir tirdzniecības centra “Spice” klienti,” saka “Apranga Group” ģenerālmenedžeris Rimantas Perveneckas.

Jaunais “HUGO” veikals tirdzniecības centrā “Spice” papildinās tādu slavenu zīmolu veikalu klāstu kā, piemēram, “MaxMara Weekend”, “Guess”, “Michael Kors”, “Tommy Hilfiger”, “A/X Armani Exchange”, “Sandro”, “Maje” un daudzu citu.

“Mums ir liels prieks, ka mūsu veikalu klāstam ir pievienojies tāds pasaulē atzīts un mīlēts uzņēmums kā “Hugo Boss”, kas mūsu klientiem sniegs vēl labāku iepirkšanās pieredzi. Aicinām apmeklētājus doties uz jauno “HUGO” veikalu, kur jau pieejamas pavasarīgas kolekcijas gan vīriešiem, gan sievietēm, un ieraudzīt “Hugo Boss” zīmolu jaunā gaismā,” atklāj tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Kadrija Pudova.

Jaunā “HUGO” kolekcija ir jauneklīga un moderna. Sieviešu apģērbu kolekcija piedāvā dizainus, kas ir drosmīgas attieksmes pilni – sākot ar moderniem piegriezumiem un īstas ballītes dvēseles cienīgu apģērbu un beidzot ar ikdienas tērpiem, kas piestāvēs ikvienam. Jaunajā “HUGO” kolekcijā nav noteikumu, ir tikai mode kā pašizpausmes veids. Savukārt “HUGO” vīriešu apģērbi piedāvā tīru dizainu, kas atrodas ārpus status quo. “HUGO” vīrieša vienīgais noteikums, kas attiecas uz stilu,– būt par savu autentisko es un neko citu.

Par tirdzniecības centru Spice:

Tirdzniecības centrs Spice, atvērts 2001. gadā, savukārt Spice Home - 2007. gadā, šobrīd piedāvā patīkamu iepirkšanos 219 veikalos, tostarp, tādu unikālu zīmolu kā “Sandro”, “Maje”, “Michael Kors”, “Marella”, “iBlues”, “Weekend Max Mara”,”Max&Co”, “Debenhams”, “Kiehl’s”, “Calvin Klein Underwear”, “Armani Exchange”. Gada laikā t/k “Spice” apmeklē vairāk nekā 10 miljoni cilvēku, un 2019. gada apgrozījums pārsniedza vairāk nekā 173 miljonus eiro.